Polecam Rogowska - Kancyr Edyta Centrum Kredytowo - Leasingowe

Poznałeś nową firmę i chcesz się dowiedzieć, co mają o niej do powiedzenia inni? Zajrzyj tutaj i rozwiej swoje wątpliwości.
Przybysław

Polecam Rogowska - Kancyr Edyta Centrum Kredytowo - Leasingowe

Post autor: Przybysław »

Cześć, czy macie jakieś opinie na temat firmy Rogowska - Kancyr Edyta Centrum Kredytowo - Leasingowe?
jjusti18

Re: Polecam Rogowska - Kancyr Edyta Centrum Kredytowo - Leasingowe

Post autor: jjusti18 »

Jestem pewna, że sporo osób ma dla mnie wskazówki, ale ja nie znam się na leasingowaniu, dlatego taki samochód jak opel raszyn otomoto nic mi nie mówi. Wiem tylko, że można tego szukać na przykład poza swoim miejscem zamieszkania, bo nigdy nie wiadomo, kto co i skąd nam da. Dlatego jednak nie zamykajcie się na jedno miejsce. Można sobie w tym względzie sporo powiedzieć i doradzić.
realnaa

Re: Polecam Rogowska - Kancyr Edyta Centrum Kredytowo - Leasingowe

Post autor: realnaa »

Pomoc złotówkowiczom to też temat, jaki warto przy kredytach poruszyć. Niektóre firmy mają serio trudne rozeznanie i dlatego warto wiedzieć, jak to ogarnąć. Dla mnie to wszystko jest kluczowe i ja mam wrażenie, że to warto wywalczyć. To dla mnie oczywiste, że temat naszych rozmów jest ważny dla wielu z was.
dona

Re: Polecam Rogowska - Kancyr Edyta Centrum Kredytowo - Leasingowe

Post autor: dona »

Szukam rozwiązania jeśli chodzi o kredyt, który gdzieś tam nam cały czas wisi. Rozumiecie, to dla mnie ważne, by całość na spokojnie po prostu rozważyć. No i jak już, to mam na oku taki sprzeciw od nakazu zapłaty wzór dokładniej. Może warto to omówić, sprawdzić? Chętnie się dowiem, jak to wygląda ze strony formalnej.
Włókniarz

Re: Polecam Rogowska - Kancyr Edyta Centrum Kredytowo - Leasingowe

Post autor: Włókniarz »